اینکه کره کشور وزارت اطلاعات است یا خیر

[ad_1]

رام کردن سایر وزارتخانه ها و سیاست ها از طریق حق تنظیم بودجه 560 تریلیون وون … ستاد رئیس اقتصادی چونگ ووا دا نیز در انحصار است

نمایی از وزارت استراتژی و دارایی در شهر خودمختار ویژه سجونگ / تهیه شده توسط وزارت استراتژی و دارایی

نمایی از وزارت استراتژی و دارایی در شهر خودمختار ویژه سجونگ / تهیه شده توسط وزارت استراتژی و دارایی

[박상영의 Re:코노미]

آیا وزارت استراتژی و دارایی یک نیروی ضد اصلاحات است؟ آخرین سنگر برای حفظ ثبات مالی؟ این جنجال هر بار که وزارت اطلاعات و ارتباطات علیه مسئله منابع مالی ، مانند پرداخت حمایت از بلایای ملی صحبت می کند ، تکرار می شود. در سال های اخیر ، به دلیل مخالفت مقامات مالی با نهادینه سازی از دست دادن افراد خوداشتغالی که از کرونا 19 آسیب دیده اند ، نخست وزیر جئونگ شی گون مستقیماً او را متوقف کرده و گفته است: “آیا کشور وزارت دارایی است؟ “

علاوه بر این ، صدای خودیاری در داخل و خارج وزارت علوم و فناوری شنیده می شود که می گوید: “حضور بیش از گذشته وجود ندارد”. هنگامی که یارانه های فاجعه به همه شهروندان پرداخت می شد و هنگامی که کاهش اصلی مالیات بر درآمد حاصل از سرمایه گذاری های مالی ، که انتظار می رود در سال 2023 آغاز شود ، به 50 میلیون وون افزایش یافت ، وزارت اطلاعات و ارتباطات با همه آنها مخالفت کرد ، اما سرانجام خانه آبی امتناع کرد. بوروکرات ها و سیاستمداران می گویند قدرت وزارتخانه هنوز پایدار است. زیرا وزارت علوم و فناوری حق دارد بودجه را ترتیب دهد ، جلسات را بین وزارتخانه ها به نام هماهنگی و همکاری اداره کند و به عنوان “رهبر اقتصادی چونگوت” به مرکز قدرت نزدیک است. از طرف دیگر ، ما معتقدیم که هیچ سازمانی برای بازرسی بخش تجهیزات وجود ندارد.

12 جلسه وزارتخانه های مربوطه ، به مدت یک ماه برگزار شده است
بودجه دولت امسال 558 تریلیون بوی بد است. وزارت علوم و فناوری این پول را به پروژه های مختلف مانند تحقیق و توسعه ، رفاه اجتماعی و آموزش و همچنین پروژه های حمایتی دولت مانند دفاع ، دیپلماسی و امنیتی اختصاص می دهد. موفقیت یا عدم موفقیت پروژه های هدفمند دولت نیز به میزان بودجه تعیین می شود. حتی اگر وزارتخانه ها جاه طلب باشند ، اگر بودجه کافی را تأمین نکنند ، پشتیبانی آنها کساد خواهد بود. یک مقام وزارت گفت: “وزارت اطلاعات اطلاعات هر وزارتخانه را از طریق جریان نقدی به دست می آورد. بودجه همچنین می تواند اختلافات بین وزارتخانه ها را اصلاح کند. “همچنین گفته شده است كه لی جی میونگ ، فرماندار گیونگی ، گیونگی ، رئیس یك دولت محلی در منطقه ای با استقلال مالی بالا ، در داخل و خارج وزارت تجهیزات است ، بنابراین دیدن وزارت وزارتخانه دشوار است. اطلاعات

البته شورای ملی باید بودجه را نهایی کند. اما به دلیل فشرده بودن برنامه بازرسی ، پیشنهاد بودجه ارسالی از طرف وزارت علوم و فناوری تغییر چندانی نکرده است. داده های بودجه بسیار زیاد است و دسترسی محدود است. یک مقام مسئول از کمیته برنامه ریزی و دارایی مجلس شورای ملی گفت: “اگرچه وزارت دارایی اطلاعات عظیمی از بودجه را در سطح سازمانی در اختیار دارد ، اما شورای ملی چاره ای ندارد جز اینکه براساس هر یک از اعضا پاسخ دهد. عدم تقارن اطلاعات باعث افزایش وابستگی به تجهیزات می شود. “

همچنین بین وزارت تجهیزات و حوزه سیاسی سازش وجود دارد. این روشی است که در آن وزارت اطلاعات و مواد پروژه ای را برای کاهش آسان بودجه توسط شورای ملی ترتیب می دهد. مشاغل نمایندگی پرداخت سود اوراق قرضه دولتی است. هنگام انتشار اوراق قرضه دولتی ، سود باید پرداخت شود ، اما وزارت اطلاعات و حمل و نقل با بالا بردن نرخ سود اوراق قرضه دولتی بیش از نرخ فعلی ، مقیاس تجارت را باد می کند. اگر نرخ بهره فعلی 2٪ باشد ، پیش بینی می شود 3٪ باشد و بودجه تدوین شود. در طول بحث ، شورای ملی این میزان را به 2٪ کاهش داد. طی 10 سال گذشته بودجه خود را هر سال 1 تریلیون بوی بد کاهش داده است. چرا این روند پر زحمت را تکرار می کنیم؟ شورای ملی فقط قدرت برش بودجه را دارد. به منظور افزایش بودجه پروژه برای مناطق محلی ، سایر پروژه ها باید بودجه را کاهش دهند ، اما پروژه پرداخت سود KTB آسانترین کار برای کاهش است.

هر بار که واحد کنفرانس تاسیس می شود ، قدرت واحد پایه افزایش می یابد. در پاسخ به پاسخ صادرات ژاپن ، وزارت علوم و فناوری سال گذشته جلسه ای را برای تقویت رقابت پذیری مواد ، قطعات و تجهیزات آغاز کرد. یک جلسه اقتصادی فوق العاده برای مقابله با زمانی که اقتصاد تحت تأثیر کرونا 19 قرار گرفت ، برگزار شد و جلسه وزیرانی که در بازرسی از بازار املاک و مستغلات شرکت داشتند ، وقتی قیمت خانه متزلزل شد ، شرکت کردند. از دسامبر سال 2020 ، به اصطلاح “سه جلسه جدید صنعت (BIG3) برای ارتقا” مانند System Semiconductor ، Future Cars و BioHealth برای ایجاد مواد غذایی جدید ایجاد شده است. وزارت اقتصاد دانش از طریق این جلسه گزارشات مربوط به وضعیت کار و برنامه های آینده را از هر وزارتخانه دریافت خواهد کرد. برنامه های جلسه را می توان تنظیم یا خاموش کرد. یک مقام مسئول از وزارت اقتصاد گفت: “قدرت تعیین دستور کار است.” در این ماه فقط 12 جلسه وزیر به ریاست معاون نخست وزیر هنگ برگزار شد.

علنی بودن این جلسات باعث فشار بر سایر وزارتخانه ها می شود. همانطور که معاون نخست وزیر با همه اظهارات آن را برای رسانه ها باز می کند ، وزارتخانه های مسئول چاره ای جز انتقال ندارند. در دولت لی میونگ باک و پارک گئون هی ، رئیس جمهور مستقیماً جلسه را مجوز می دهد تا وزارت اطلاعات و ارتباطات را مجاز کند. رئیس جمهور لی میونگ باک بلافاصله پس از بحران مالی جهانی در سال 2009 جلسه اضطراری در زمینه اقدامات متقابل اقتصادی برگزار کرد و رئیس جمهور پارک گئون هی هنگام روی کار آمدن در سال 2013 تحت عنوان تبلیغات سرمایه گذاری ، کنفرانسی را در مورد تجارت و ارتقا investment سرمایه گذاری برگزار کرد. در آن زمان ، خانه آبی فقط برنامه جلسه را تعیین کرد و وزارت اطلاعات و حمل و نقل در مورد برنامه های خاص تصمیم گرفت. به دلیل جلسات مکرر ریاست جمهوری ، شکایاتی وجود داشت که یافتن دستور کار کاری بود. از زمان افتتاح دولت Moon Je-yin ، تعداد دفعات کاهش یافته است ، اما در موارد مهم ، رئیس رئیس است. یکی دیگر از مقامات وزارت اقتصاد گفت: “حضور خود رئیس جمهور فشار بر وزارتخانه است. وی گفت: ما چاره ای جز همکاری طبیعی با بخش تجهیزات مدیریت جلسه نداریم.

معاون نخست وزیر هونگ نام کی و وزیر استراتژی و دارایی در

معاون نخست وزیر هنگ نام کی و وزیر استراتژی و دارایی در “بیست و هفتمین جلسه ستاد مرکزی مقابله با اقتصاد اضطراری” ، که در مجتمع دولت گوانگوامون در سئول در تاریخ 20 ژانویه برگزار شد ، صحبت کردند. / تهیه شده توسط وزارت استراتژی و دارایی

انحصار “اقتصاد ارشد” در ارتباط با خانه آبی
دفتر اقتصاد ارشد خانه آبی نیز در توانمند سازی بخش تجهیزات نقش دارد. یک مقام ارشد پیشین گفت: “مدیر اقتصادی خانه آبی ، که سیاست های اقتصادی را هماهنگ می کند ، در واقع توسط وزارت اطلاعات و حمل و نقل انحصارطلب است. اگرچه اخیراً روحیه کمیته مالی در دفتر رئیس اقتصادی شدت گرفته است ، اما هنوز ساختاری است که مدیر اقتصادی و دبیر سیاست اقتصادی را توانمند می کند. گفته می شود که وزارت اقتصاد ، دارایی و صنعت به دفتر مدیر اقتصادی چونگ و دا دائه ارسال شده است ، اما وزارت اطلاعات و زیرساخت در واقع ابتکار عمل را در این سیاست دارد.

بلافاصله پس از شروع دولت Moon Jae-in ، تغییری ایجاد شد. همانطور که دادستان سابق توسط رئیس دولت مدنی اخراج شد ، وی همچنین کسانی را از وزارت اقتصاد اخراج کرد. همزمان با از بین رفتن شایعات درگیری بین ژانگ هاسئونگ و معاون نخست وزیر کیم دونگ یون ، رئیس اقتصاد دوباره مسئولیت وزارت دارایی را بر عهده گرفت. یک مقام وزارت اقتصاد به خانه آبی اعزام شده گفت: “وزارت اطلاعات و زیرساخت ها پول (بودجه) دارد ، اما فاصله فیزیکی آن نیز از قدرت نزدیک است.”

هیچ سازمانی وجود ندارد که سزاوار این باشد که تحت کنترل درآید. شورای ملی برای نظارت بر مدیریت مالی دولت ، خدمات بودجه ای شورای ملی را در سال 2003 تاسیس کرد. دفتر برنامه ریزی به ندرت می تواند در مورد موضوعات حساس صحبت کند. در ماه ژوئن گذشته ، هنگامی که برنامه ریز گزارشی را در انتقاد از سیاست دولت نیودل منتشر کرد ، از طرف حزب حاکم به دلیل “سوerstand تفاهم در هدف و هدف پروژه New Deal” مورد انتقاد قرار گرفت. اتاق فکر متعلق به حزب نیز به دلیل فقدان ظرفیت پیشنهاد سیاست جدید در حال ارزیابی است.

کنترل و توازن لازم است ، زیرا قدرت بیش از حد در یک وزارتخانه متمرکز شده است. کارشناسان به شما توصیه می کنند ابتدا بودجه خود را تغییر دهید. سیستم توزیع و خود سازمان دهی مشترک که توسط دولت روح مو هیون تبلیغ شده است به عنوان یک گزینه جایگزین مورد بحث قرار گرفته است. سانگ مین لی ، همکار ارشد تحقیقات در پژوهشگاه نارا سلیم ، گفت: “سیستم بودجه فعلی توسط وزارت آموزش و پرورش سازماندهی می شود و توسط وزارت آموزش و پرورش ارزیابی می شود ، که همان کسانی است که نمره آزمون را گرفته اند. خانه آبی و شورای ملی ، که انتخاب شده اند ، باید بودجه را در چهارچوب گسترده ای مانند اشتغال ، رفاه اجتماعی و سربار اجتماعی (SOC) تنظیم کنند و بودجه پروژه های دقیق باید توسط وزارتخانه های مربوطه تنظیم شود. “

ما از طریق Re: Konomi به گذشته نگاه می کنیم تا ببینیم چیزی در اخبار اقتصادی روزانه از بین رفته است یا خیر. صدای افراد داخلی در پشت سیاست های اقتصادی را از طریق چشم افراد خارجی ضبط می کند.



[ad_2]