شرکت هایی که از بازیابی LNG و قیمت پایین گوگرد روغن می خندند

[ad_1]

اخیراً ، قیمت گاز طبیعی مایع (LNG) و روغن دریایی کم گوگرد نشانه های بهبودی را نشان داده اند. صنعت کشتی سازی داخلی که از حامل های گاز طبیعی مایع ، کشتی های با ارزش افزوده بیشتر به عنوان گل سرسبد خود استفاده می کند و صنعت تصفیه روغن که سرمایه گذاری گسترده ای در تأسیسات نفتی با گوگرد کم انجام داده است ، آن را فرصتی برای بهبود سودآوری می دانند. و خوش آمدید. همچنین با بازگشت توافق نامه آب و هوای پاریس پس از تحلیف دولت بایدن در ایالات متحده و تشدید مقررات انتشار از کشتی های بین المللی دریایی ، احتمال ادامه روند همچنان وجود دارد. سازمان (IMO).

حامل LNG کره ای برای فعالیت های دریایی و کشتی سازی.  تهیه شده توسط کشتی سازی و مهندسی دریایی کره

حامل LNG کره ای برای فعالیت های دریایی و کشتی سازی. تهیه شده توسط کشتی سازی کره ای و مهندسی دریایی

طبق تحقیقات Clarkson Research ، یک شرکت کشتی سازی و تجزیه و تحلیل بازار حمل و نقل انگلیس ، هزینه ساخت یک حامل گاز طبیعی مایع بزرگ 174000 تنی از 22 ماه گذشته 186.55 میلیون دلار بود. قیمت در 15 ماه گذشته از 187 میلیون دلار در اکتبر 2019 افزایش یافته است. از آنجا که تقاضا برای LNG از اواخر سال گذشته افزایش یافته است ، قیمت LNG و همچنین منشورهای حمل و نقل LNG افزایش یافته است و صاحبان کشتی های بزرگی که عجله داشتند سفارش دهند .

طبق S&P Global Platz ، یک شرکت تجزیه و تحلیل بازار کالاها ، قیمت LNG در بازارهای کره و ژاپن (JKM) در 12th ماه گذشته 32.5 دلار در هر میلیون Btu بود (کالری مورد نیاز برای افزایش 1 درجه). فارنهایت برای 1 پوند آب) بالاترین میزان را بزنید. بلومبرگ گفت: قیمت لحظه ای LNG در آسیا طی 9 ماه 18 برابر جهش کرده و از افزایش قیمت تمام کالاها از جمله بیت کوین پیشی گرفته است.

هزینه منشور یکبار شلیک برای یک شرکت مخابراتی 160،000 ㎥ LNG که از 3 ژوئیه سال گذشته به 27500 دلار کاهش یافت ، نیز در 1958 دلار افزایش یافت که بیش از 7 بار در هشتم ماه گذشته بود. قیمت منشور نقطه ای برای برخی از بخشهای محبوب مانند ایالات متحده و ژاپن و ایالات متحده و اروپا ، ماه گذشته به 350،000 دلار افزایش یافت.

یک مقام ساخت کشتی گفت: پروژه های مختلفی که به دلیل کرونا 19 در سال گذشته به تأخیر افتادند ، کم کم در پایان سال آزاد می شوند و درخواست های سفارش همچنان ادامه دارد. کشتی سازی و مهندسی دریایی کره و صنایع سنگین سامسونگ به ترتیب 91٪ و 65٪ از اهداف خرید خود را به رغم تأثیرات Corona 19 در سال گذشته به دست آوردند و هر ساله قرارداد یک شرکت حمل و نقل LNG را به دست آوردند. لی بونگ جین ، محقق Hanwha Investment & Securities ، گفت: “هنگامی که کار کوتاه مدت تأمین شد تا در سال 2022 حجم کار کاهش نیابد ، جنگی قدرتمند با شرکت های حمل و نقل برای برنده شدن سفارشات با قیمت های خوب آغاز می شود. ، “او گفت.” از نیمه دوم سال انتظار می رود قیمت کشتی به شدت افزایش یابد. “

انتظار می رود بهبود در قیمت روغن های دریایی کم گوگرد انگیزه ای به صنعت پالایش دهد که سال گذشته از تقاضای راکد کرونا 19 رنج برده است. قیمت جهانی گوگرد کم (VLSFO) در ژانویه (1-21 ژانویه) 439.5 دلار به ازای هر تن بود که برای اولین بار از فوریه سال گذشته ، زمانی که کرونا 19 به طور جدی گسترش یافت ، از مرز 400 دلار پیشی گرفت.

صنعت پالایشگاه انتظار دارد با بهبود قیمت روغن کم گوگرد که در اکتبر گذشته به محدوده 200 دلار رسید ، سودآوری نیز بهبود یابد. در راستای معرفی آیین نامه سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) “IMO2020” که سال گذشته میزان گوگرد روغن دریایی را از 3.5٪ به 0.5٪ کاهش داد ، پالایشگاه های محلی انتظار داشتند بازار روغن با گوگرد کم داشته باشد. گسترش و افزایش سرمایه گذاری در یک مرکز با این حال ، به دلیل کاهش تقاضا از کرونا 19 ، سودآوری به 20 درصد برآورد اولیه محدود شد و تصمیم به کاهش تولید گرفته شد. سخنگوی صنعت گفت: به دلیل انتظارات از افزایش تقاضا برای کشتی های مورد نیاز برای انتقال واکسن کرونا 19 ، قیمت روغن کم گوگرد در حال افزایش است.

کشتی کانتینری 24000 TEU HMM از اسلو ، که ماه مه گذشته از سنگاپور به اروپا حرکت کرد ، تمام وقت را ترک می کند.  پیشنهاد HMM

کشتی کانتینری 24000 TEU HMM از اسلو ، که ماه مه گذشته از سنگاپور به اروپا حرکت کرد ، تمام وقت را ترک می کند. پیشنهاد HMM

در همین حال ، با افزایش قیمت روغن کم گوگرد ، تفاوت قیمت روغن سنگین گوگرد بالا مانند پناهگاه C که عمدتا به عنوان روغن دریایی قبل از معرفی آیین نامه IMO2020 مورد استفاده قرار می گرفت ، در حال افزایش است. اختلاف قیمت این دو محصول که در نوامبر سال گذشته به 57 دلار در هر تن کاهش یافت ، از ژانویه به 96.5 دلار افزایش یافته است. برخی از تحلیلگران می گویند این روند می تواند یک مزیت برای HMM (هیوندای بازرگان دریایی سابق) ، صنعت شماره یک حمل و نقل کره باشد.

طبق مقررات IMO ، اگر می خواهید از روغن سنگینی که ارزانتر از روغن کم گوگرد است مانند روغن دریایی استفاده کنید ، باید یک وسیله کاهش اکسید گوگرد روی کشتی نصب شود. HMM اسکرابرها را در بیش از 80٪ از کل کشتی های موجود نصب می کند. پیش بینی می شود شرکت های بزرگ حمل و نقل جهان بتوانند طیف بازار را به روشی متفاوت از پذیرش کشتی های با گوگرد کم هدف قرار دهند.



[ad_2]