چرا تحویل غذا از فروشگاه گران است؟
[ad_1]
مشخص شده است که برخی از فروشگاه های ثبت شده در برنامه تحویل غذا (برنامه) قیمت فروش را در برنامه تحویل بالاتر از قیمت فروش فروشگاه تعیین می کنند.
فدراسیون مصرف کننده کره در 17 تا 18 نوامبر از 65 شرکت ثبت شده در گانگنام ، سئول نظرسنجی انجام داد و در مجموع از 65 رستوران برای هر نوع غذا بازدید کرد. این در تاریخ سی و یکم آشکار شد.
از میان اهداف مطالعه ، هر پنج کافه و فروشگاه دسر ، قیمت فروش برنامه های تحویل را بالاتر از قیمت مغازه ها تعیین کرده اند.
میان وعده های کره ای و فروشگاههای بنتو در اواخر شب نیز در 4 مورد از 5 مکان در برنامه های تحویل گران ترند. در مورد ناهار ، قیمت سه برنامه تحویل بیشتر بود.
به نظر می رسد این اختلاف قیمت بوجود آمده است ، زیرا برخی از شرکتها بخشی از هزینه تحویل را در قیمت مواد غذایی منعکس می کنند. این به دلیل ساختار هزینه ای است که فروشگاه و مشتری به اشتراک می گذارند. به جای کاهش هزینه های تحویل ، قیمت مواد غذایی بالاتر از فروشگاه های آفلاین تعیین می شود ، زیرا در صورت پرداخت هزینه های بالای تحویل از مشتری ، سفارشات می توانند کاهش یابد.
برخی از شرکت ها از منوی برنامه تحویل قیمت بالایی را تعیین می کنند و سپس رویدادی را برگزار می کنند که کوپن های تخفیف برای جذب مشتری ارائه می دهد.
مصرف کنندگانی که از قیمت موجود در فروشگاه اطلاع ندارند معتقدند که با استفاده از کوپن تخفیف سفارش تحویل با قیمت پایین را ثبت کرده اند اما مواردی وجود دارد که حتی با کوپن تخفیف قیمت بالاتری را نسبت به قیمت داخل فروشگاه پرداخت می کنند. سخنگوی فدراسیون مصرف کننده گفت: فروشگاه های Franchise که مصرف کنندگان می دانند قیمت ها تفاوت کمی دارند یا هیچ تفاوتی ندارند.

[ad_2]