کلمه جستجو Naver’s real-time برای 16 سال حذف شد … در 25 ام به پایان می رسد

[ad_1]

صفحه تنظیم کلمه جستجو Naver با رشد سریع

صفحه تنظیم کلمه جستجو Naver با رشد سریع

سرویس ‘Raising Search Word’ Naver ، که منافع فعلی کره ای ها را در زمان واقعی نشان می دهد ، طی 16 سال دیگر به طور کامل کنار گذاشته می شود. با ادامه دستکاری افکار عمومی و جنجال تبلیغاتی ، Naver تصمیم گرفت خدمات را متوقف کند زیرا عملکرد آن بیش از ویژگی های خالص ارزیابی شد.

Naver در تاریخ چهارم در وبلاگ رسمی خود (Naver Diary) گفت: “عبارات جستجوی ناگهانی در 25 فوریه خدمات مطابق با روند عظیم تمایل به استفاده فعال از اطلاعات مورد نیاز من به وفور پایان می یابد. نسخه “نمودار نمودار” تلفن همراه Naver Home نیز تکمیل خواهد شد. “

سرویس جستجوی سریع کلمات Naver برای اولین بار در مه 2005 با نام اصطلاحات جستجوی محبوب در زمان واقعی ظاهر شد. با تجزیه و تحلیل اصطلاحات جستجو وارد شده از طریق جعبه جستجوی Naver در طی یک دوره زمانی مدیریت شد و عبارات جستجو با بیشترین افزایش در تعداد ورودی ها نمایش داده شد. نام سرویس در ابتدا 5 ثانیه به روز شد و نام سرویس در ژوئن 2007 به “عبارات جستجوی سریع در زمان واقعی” تغییر یافت و فاصله به روز رسانی 10 ثانیه تغییر کرد. در ژانویه 2017 ، این رتبه بندی از 10 رتبه برتر به 20 افزایش یافت. در اکتبر 2018 ، نام به “جستجوی ناگهانی جستجو” تغییر یافت و رتبه بندی براساس تقسیم بر کل ، گروه سنی و دوره زمانی ارائه شد.

بحث و جدال ایجاد شد ، زیرا عبارت جستجو در حال افزایش به عنوان شاخصی از منافع و روند کره است. از آنجا که امکان افزایش مصنوعی رتبه بندی اصطلاحات جستجو وجود داشت ، هر زمان که یک فصل پیش از انتخابات یا یک حادثه جنجالی رخ می داد ، ظن دستکاری مطرح می شد. در زمان انتصاب وزیر دادگستری سابق چو کوک در سال 2019 ، هر دو طرف با یکدیگر رقابت کردند تا شرایط جستجوگر ناور را رتبه بندی کنند. این نه تنها به عنوان دلیلی برای دستکاری افکار عمومی ، بلکه به عنوان سو abuse استفاده الهام بخش (تولید انبوه مقالاتی با محوریت اصطلاحات جستجوی رایج) ذکر شد.

Naver با استفاده از فناوری هوش مصنوعی (AI) روش نمایش را با توجه به علایق کاربر تغییر می دهد و خدمات را به طور موقت در دوره انتخابات متوقف می کند. برای از بین بردن جنجال ها مانند حذف اصطلاحات جستجوی رشد سریع از صفحه اول تلفن همراه تلاش شده است. با این وجود ، بحث و جدال همچنان ادامه داشت و سرانجام تصمیم به تعلیق خدمات گرفت. کاکائو که از همان اختلاف رنج می برد ، سرویس جستجوی کلمات در زمان واقعی خود را پس از پورتال در فوریه سال گذشته ، یک سال پیش قطع کرد.

Naver گفت: “رفتار کاربران اینترنت از قبل به طور قابل توجهی تغییر کرده است.” “Etherlab” هدف این عبارت جستجو است که به سرعت در حال رشد است و “ما داده های موتور جستجوی دریافت شده از کاربران را به عنوان اطلاعات ارزشمند باز خواهیم گرداند” که کاربران می توانند از آنها استفاده کنند. “من از طریق آن ادامه خواهم داد.”



[ad_2]