گواهی هدیه موبایل به عنوان هدیه یا رویداد “بررسی تاریخ انقضا” دریافت شد

[ad_1]

کارگران پیک مرتب سازی می کنند.  خبرنگار کانگ یون جونگ

کارگران پیک مرتب سازی می کنند. خبرنگار کانگ یون جونگ

آقای الف یک گواهی موبایل برای هدیه فروشگاه بزرگ به ارزش 50،000 وون توسط این شرکت به نام جایزه سال جدید قمری دریافت کرد. این یک گواهی هدیه است که پس از جابجایی به یک گواهی هدیه کاغذی در یک فروشگاه آفلاین استفاده می شود. آقای الف در تاریخ انقضا نتوانست کوپن را به کوپن کاغذی تبدیل کند و از فروشگاه بزرگ درخواست بازپرداخت کرد. با این حال ، فروشگاه بزرگ با اعلام اینکه ترمیم یا تمدید مهلت کار دشوار است ، از آنجا که A گواهینامه هدیه را به طور رایگان دریافت کرد ، این کار را رد کرد.

آقای B برای ارائه ماهی سالمون دودی به آشنایان خود از خدمات پیک استفاده می کند. با این وجود ارائه دهنده پیک آن را به صورت تصادفی و بدون اطلاع قبلی از محل زایمان تحویل داد و ماهی قزل آلا دودی حدود دو روز در دمای اتاق باقی ماند تا قابل خوردن نباشد.

آژانس مصرف کنندگان کره و کمیسیون تجارت عادلانه در سومین روز اعلام کردند که مصرف کنندگان باید مراقب باشند تا مدتها قبل از تعطیلات سال جدید قمری ، در روند استفاده از گواهی های هدیه یا بسته ها به آنها آسیب نرسانند.

از میان 694 مورد تقاضای تخفیف گواهی هدیه در سه سال گذشته (2018-2020) ، 57.3٪ موارد پس از تاریخ انقضا رد شده اند. به دنبال آن امتناع از بازپرداخت (16.7٪) ، امتناع از استفاده در مدت ماندگاری (7.5٪) و امتناع از بازپرداخت باقیمانده پس از استفاده (3.5٪).

اگر گواهی هدیه با پرداخت هزینه ای خریداری شده باشد ، حتی اگر تاریخ انقضا منقضی شده باشد ، ظرف 5 سال از تاریخ صدور ، 90٪ از مبلغ خرید قابل استرداد است. با این حال ، تمدید یا بازپرداخت گواهی هدیه موبایل که از طریق یک رویداد یا تبلیغات پس از تاریخ انقضا رایگان دریافت شده ، دشوار است. آژانس مصرف کننده توصیه می کند: “از آنجا که گواهینامه های هدیه موبایل اغلب مدت اعتبار کمتری نسبت به کوپن های نوع کاغذ دارند ، توصیه می شود تاریخ انقضا را بررسی کرده و از آن استفاده کنید.”

آژانس مصرف کننده کره

آژانس مصرف کننده کره

در سه سال گذشته ، 773 مورد خسارت مربوط به بسته دریافت شده است. در مورد دلایل ، خسارت یا خسارت شایع ترین است – 43.5٪ ، پس از آن ضرر (40.0٪) و نقض قرارداد (10.2٪).

در تعطیلات سال جدید قمری ، تعداد بسته ها افزایش یافت ، بنابراین آژانس حمایت از حقوق مصرف کنندگان از مشتریان خواست که درخواست تحویل با زمان کافی را داشته باشند. توصیه می شود از غذاهای تازه استفاده کنید که ممکن است در تحویل به تأخیر بیفتد یا مواردی که به تاریخ تحویل پس از تعطیلات سال جدید قمری نیاز دارند.

اگر خسارت ناشی از تحویل دیرتر از تاریخ تحویل برنامه ریزی شده باشد ، خسارات وارده بر اساس تاریخ تحویل و غیره قابل ادعا است ، با راهنمایی مرکز خرید آنلاین مطابق با استاندارد حل اختلاف مصرف کننده. با اطلاع FTC.

در همین حال ، معاملات گواهی هدیه و استفاده از بسته ها در ژانویه و فوریه ، از جمله تعطیلات سال نو قمری ، به طور قابل توجهی افزایش یافت. به طور خاص ، انتظار می رود تعداد استفاده ها در سال جاری به دلیل اثر تاج 19 افزایش یابد.

طبق گزارش اداره آمار ملی و انجمن لجستیک مجتمع کره ای ، تعداد معاملات با خدمات کوپن الکترونیکی برای خرید آنلاین از 3.323.9 تریلیون وون در سال 2019 به 3.9061 تریلیون سود در سال گذشته افزایش یافته و حجم تحویل بسته از 2.78 افزایش یافته است میلیارد جعبه در سال 2019 به 3.37 میلیارد جعبه در سال گذشته.

اگر خسارت مربوط به تحویل محموله ها یا گواهی های هدیه متحمل شده اید ، می توانید با پورتال کاربر باز Happy Dream (www.consumer.go.kr) یا مرکز مشاوره مصرف کننده 1327 (سال 1372 بدون کد منطقه) مشورت کنید یا درخواست کمک کنید.



[ad_2]