[오래 전 ‘이날’]آیا مکان تیراندازی مانند میدان جنگ در 19 ژانویه تغییر کرد؟

[ad_1]

[오래 전 ‘이날’]آیا محل تیراندازی با میدان جنگ در 19 ژانویه متفاوت بود؟

اصلاح شده2021-01-19 00:03مروری بر زمان مقدمه

ورود2021-01-19 00:00

این بخشی است که گزارش های Kyunghyang Shinmun در همان روز از سال 1961 تا 2011 هر 10 سال مورد بررسی قرار می گیرد. روزانه به روز کنید.

تصویر  خبرنگار کیم سنگ مین

تصویر خبرنگار کیم سانگ مین

19 19 ژانویه 2011 ، آیا میدان تیر به عنوان یک میدان جنگ متفاوت بود؟

درام TvN در سال 2016 <혼술남녀> به دلیل مرگ PD جدید ، هانبیت لی (در آن زمان 27 ساله) ، فضای ضعیف پخش تلویزیونی شناخته شد. شدت کار زیاد بود و خشونت کلامی نیز شدید بود. لی در وصیت نامه خود می نویسد.

“در این مجموعه ، کلمه” استثمار کار “، که کارمندان با یک شوخی و نیم واقعیت آن را بیان کردند ، قلبم را شکست. (از دست رفته) پس از تحمیل بیش از 20 ساعت کار در روز ، خوابیدن به مدت دو یا سه ساعت ، فراخواندن کارگران به زمین ، عجله و فشار دادن کارگران از قبل خسته به پشت برای دستیابی به نتایج مطلوب. ادامه کار دشوار بود. “

فضای سخت تولید دیروز و امروز نبود. ده سال پیش ، کیونگ یانگ شینمون نیز ستون خبرنگاری را منتشر کرد که حاوی همان مطالب بود.

[오래 전 '이날']آیا مکان تیراندازی مانند میدان جنگ در 19 ژانویه تغییر کرد؟

“من شب خیلی طولانی می مانم.” به نظر می رسد که چه کسی اول سقوط می کند در معرض خطر است. این اولین بار است که روی صندلی چرخدار در فرودگاه می نشینم. “من 30 دقیقه خوابیدم ، 30 دقیقه آموزش دیدم ، 30 دقیقه غسل ​​کردم و بیرون رفتم (روی صحنه).” “یک کار را فقط با ارزیابی نمی توان ارزیابی کرد. روند ساخت یک درام بسیار بد است. “فقط هنگامی که فضای نامناسب مجموعه می تواند بهبود یابد ، می توانیم جنون موج کره را ادامه دهیم.” این بازیگران ستون هستند. چرا صحنه تیراندازی دراماتیک کره ای در چنین وضعیت شدید قرار گرفت؟

این ستون تحلیل می کند که “دلیل بد بودن محل فیلمبرداری به دلیل فضای داخلی و خارجی پخش در اطراف درام است.” “تولید دراماتیک نوعی تحویل از طریق قرارداد تولید دراماتیک با سه شرکت پخش است. صدا و سیما می خواهند حتی یک پنی هم کمتر بدهند و تهیه کنندگان برون سپاری درام مجبورند حتی یک پنی هم پس انداز کنند تا سود کسب کنند. “

در محل تیراندازی “زمان پول می شود”. کیونگ یانگ شینمون در تاریخ 30 آوریل 2017 گزارش داد. [tvN ‘혼술남녀’ PD 비극으로 본 방송 노동환경] طبق این مقاله ، نه تنها هزینه های نیروی کار ، بلکه هزینه اجاره تجهیزات مانند دوربین ها و جرثقیل ها نیز زیاد است ، بنابراین ما در تلاش هستیم تا به نوعی دوره تصویربرداری را کوتاه کنیم. یکی از کارکنان گفت: “تصور استخدام کارکنان تولید (برای ایمنی) غیرممکن است و سیستمی که با حداقل تعداد افراد بدون قید و شرط” سریع “باشد ، امری مسلم است.”

مقالات مرتبط: [tvN ‘혼술남녀’ PD 비극으로 본 방송 노동환경](بالا) پس از “موج کره ای پخش کننده” بسیار کارآمد … کار زیاد ، پیمانکاران فرعی و اخراج “کشتی سازی جهنم”

پس از مرگ لی ، اپراتورهای تلویزیون و شرکت های تولیدی قول دادند که شیوه های کاری را بهبود ببخشند. خانواده داغدار و اتحادیه مطبوعات مرکز کار حقوق بشر Hanbit Media را ایجاد کردند. اتحادیه نویسندگان صداوسیما و اتحادیه کارکنان صداوسیما نیز تأسیس شدند.

اصول و معیارها در مرحله پخش ظاهر می شوند. ساعت کار طولانی هنوز وجود دارد ، اما کارکنان گفتند “هنوز هم بهتر از قبل است”. از ژوئن 2019 ، سه پخش کننده تلویزیونی زمینی KBS ، MBC و SBS با انجمن تولیدکنندگان نمایش درام کره ، شعبه پخش همبستگی اتحادیه امید و اتحادیه ملی کارگران رسانه توافق کرده اند که یک قرارداد کار استاندارد تهیه کنند و با قرارداد کار مطابقت داشته باشند. زمان تحت قانون استانداردهای کار.

همچنین بسیاری از مشکلات وجود دارد که باید برطرف شوند ، مانند برخورد ناعادلانه با کارمندان تولید مستقل. در 18 دسامبر سال گذشته ، کمیسیون ارتباطات کره تصمیم گرفت که به پخش کننده های زمینی اجازه دهد و آن را به عنوان شرط “بهبود رفتار با کارگران بی قاعده” برای پخش کننده ها اعمال کرد. کمیسیون ارتباطات کره از هر اپراتور خواسته است تا پایان ماه آوریل هر سال وضعیت کار را بر اساس نوع شغل ، مانند کارگران پیمانی ، کارگران اعزامی و فریلنسرها اعطا کند. طی شش ماه پس از مجوز مجدد ، طرحی برای بهبود رفتار با کارگران نامنظم تهیه و به کمیسیون ارتباطات کره ارائه شد و نتایج در پایان آوریل هر سال گزارش می شد.

▶ مقاله مرتبط: آیا سایت پخش شغل بهبود یافته است؟

این عطر است به فیس بوک بروید صفحه فیس بوک “سلام” را باز کردم. از آخرین اخبار مطلع شوید! (▶ میانبر)










[ad_2]