[오래 전 ‘이날’]یک هواپیمای KAL در تاریخ 25 ژانویه در پایگاه خدمه ربوده شد

[ad_1]

[오래 전 ‘이날’]یک هواپیمای KAL در تاریخ 25 ژانویه در پایگاه خدمه ربوده شد

اصلاح شده2021-01-25 00:06مروری بر زمان مقدمه

ورود2021-01-25 00:00

این بخشی است که گزارشات کیونگ یانگ شینمون را در هر روز 10 سال از 1961 تا 2011 مشاهده می کنید. روزانه به روز کنید.

عکس هواپیمای کره ای Air HL5012 در 25 ژانویه 1971 در کیونگ یانگ شینمون منتشر شد.

عکس هواپیمای کره ای Air HL5012 در 25 ژانویه 1971 در کیونگ یانگ شینمون منتشر شد.

یک هواپیمای KAL در تاریخ 25 ژانویه 1971 در پایگاه خدمه ربوده شد.

در این روز ، 50 سال پیش ، کیونگ یانگ شینمون اعلام کرد که پلیس در حال تحقیق درباره گذشته و همدستان در “پرونده تلاش آدم ربایی KAL” است. تلاش برای ربودن هواپیمای KAL دو روز قبل از تاریخ انجام شد.

در 23 ژانویه 1971 ، ساعت 13:19 بعد از ظهر ، هواپیمای کره ای HL5012 از سوکچو ، کانگو دو پرواز کرد و به سمت سئول حرکت کرد. در ساعت 1:34 بعد از ظهر ، با عبور از بالای گانگ نونگ ، “بینی خود را به سمت شمال برگردانید!” یک گانگستر که به عنوان یک مسافر ظاهر می شود ، از 10 هزار پا در هوا با مواد منفجره تهدید شد. هواپیما به سمت کره شمالی برگشت و نیروهای هوایی اعزامی از اعزام ناخدای آتش سوزی مهیب را شلیک کردند. سپس در ساعت 2:20 بعد از ظهر در ساحل Chodori ، Hanson-mion ، Goson-gun ، Gangwon-do فرود آمدیم. در آن زمان 55 مسافر و 5 خدمه در آن بودند. ساعت 2:23 بعدازظهر ، یک نارنجک در کابین منفجر شد. در این انفجار 5 مسافر و 11 خردسال زخمی شدند.

مقصر کسی که قصد ربودن هواپیما به کره شمالی را داشت ، کیم سانگ تی (در آن زمان 23 ساله) بود. یک تیم تحقیقاتی مشترک نظامی و پلیس فهمید که کیم چگونه مواد منفجره ای را که در جنایت استفاده کرده ساخته است. در آن زمان مقاله گفته شده بود: “طبق اظهارات سه نفر هوانگ مو (22) ، یونگ مو (23) و مادربزرگ (22) که از دوستان کیم جنایتکار هستند ، مجرم یک تفنگ به کانگ مو 20 داد” ، که چهار بار خانه خود را اجاره کرده است. وی گفت که مواد منفجره را با استفاده از باروت (به طول 6 سانتی متر و قطر 1 سانتی متر) و باروت برای ترقه سوزهای کودکان تهیه می کند که در موتورهای کوچک برای قایق های ماهیگیری استفاده می شود. “

عکس هایی از اقدام به آدم ربایی در کیونگ یانگ شینمون در 25 ژانویه 1971.

عکس هایی از اقدام به آدم ربایی در کیونگ یانگ شینمون در 25 ژانویه 1971.

خلبانان ، کلانترها و سایر اعضای خدمه موجود در هواپیما از خسارت بیشتر جلوگیری کردند. وقتی نیروی هوایی که به عنوان یک فوریت به ناخدا اعزام شد ، هواپیما را محاصره کرد و با تهدید به آتش شلیک کرد ، قاتل هیجان زده شد. چوی چون ایل ، افسر ایمنی پرواز ، از سرنشینان صندلی عقب خواست گریه کند ، وانمود می کند در کره شمالی است. آقای چوی به سمت آقای کیم که از پنجره به بیرون نگاه کرد تیراندازی کرد. وقتی آقای کیم سقوط کرد ، خانم جئون میونگ س ، که یک خلبان کارآموز بود ، برای سرکوب آنها تلاش کرد. در راه ، وقتی ماده منفجره کیم منفجر شد ، چون با بدن خودش به ماده منفجره برخورد کرد.

لی کانگ هونگ ، کاپیتان آن زمان ، یادداشتی به کیونگ یانگ شینمون نوشت. نوشته آقای لی همان احساس را دارد. در اینجا چند گزیده آورده شده است.

<بیست دقیقه پس از برخاست ، صدای رعد و برق صوتی را شنیدم. در حال حاضر درب محافظ و دیواره محافظی که کابین خلبان و سالن اجتماعات را مسدود کرده بود ، شکسته شد و سوراخی در حدود 30 تا 40 سانتی متر در کف عقب ایجاد شد.باد شدید از کف مانند دود سفید به نظر می رسید. مسافران جیغ می کشیدند چون تکه های روزنامه در کابین پراکنده شده اند. فکر کردم بمبی ساعتی منفجر شده است. وقتی به عقب نگاه کردم ، یکی از گروتسک ها به کابین خلبان نزدیک شد و حرکتی کرد که به نظر می رسید بمبی را در دست منفجر می کند.

با خودش گفت: “تو کی هستی”. ژاکت خود را برگرداند و فریاد زد و برشی از شانه اش را در حدود 20 سانتی متر نشان داد. “من از قبل مصمم هستم که زندگی ام را رها کنم. بینی خود را به سمت شمال بچرخانید. او خیلی زود سنجاق ایمنی بمب را بیرون کشید و به تهدید ادامه داد. (همگام سازی)

هائو (بعد از ظهر) حدود ساعت 1:30 ~ 32 ، ما مرکز کنترل هوای مرکزی Daegu را رادیو کردیم و گفتیم: “ما هواپیما را هواپیما ربوده ایم” به انگلیسی. علاوه بر این ، او با ایستگاه کنترل Gangneung تماس رادیویی برقرار کرد و گفت: “لطفا ، شناسه رادار با کارایی بالا (SIF) را روی ارتفاعی که در حال حاضر در آن پرواز داریم تنظیم کنید و به بررسی پرواز شما ادامه دهید. ” کلانتر چوی سپس از طریق آی فون از دفتر کلانتر سriال کرد. “چه کاری باید انجام دهم؟ شما چه می کردید؟” وی پاسخ داد ، “ما قصد داریم در زمان قلعه گانسون در سوکوو ، گانگ نونگ به زمین سقوط کنیم.” با اسلحه؟

نمی توانستم خودم را کم کنم. نمی توانستم بگویم شلیک کنید یا شلیک نکنید. دلیل این امر این است که حتی در 1000 فوت در هوا ، اگر قاتل سنجاق ایمنی را که قاتل در آن قرار دارد از دست بدهد و دوباره منفجر شود ، دیگر نمی توان از هواپیما و مسافران محافظت کرد.>

25 ژانویه 1971 توسط کیونگ یانگ شینمون گزارش شد

25 ژانویه 1971 توسط کیونگ یانگ شینمون گزارش شد

این حادثه سهل انگاری مقامات امنیتی آن زمان را آشکار کرد. این بدان دلیل است که هواپیمای دیگری نیز 13 ماه پیش ربوده شده است. در 11 دسامبر 1969 ، یک هواپیمای مسافربری Air YS11 کره ای از Gangneung به Gimpo ربوده شد ، در حالی که بیش از Daegwanryeong هواپیما ربوده شد. از آن زمان ، مقامات امنیتی اقداماتی مانند ارائه کارت ثبت محلی ، بررسی فلزیاب و بارگذاری کلانتری را برای انجام عملیات ایمن انجام داده اند.

در آن زمان ، راننده گفت که تلاش برای آدم ربایی “توسط یک افسر پلیس در ایست بازرسی ایجاد شده است که موارد را به درستی بازرسی نکرده است.” کیسه پلاستیکی مشکی رنگی که آقای کیم به همراه داشت حاوی یک ماده منفجره دست ساز بود ، اما این واقعیت که وی توانست این ماده منفجره را به داخل خود ببرد ، به معنای عدم بررسی صحیح آن بود.

آنها همچنین به مشکل فلزیاب اشاره کردند. در این مقاله آمده است: “حتی پس از آنکه کره هوایی پس از حادثه آدم ربایی 1969 ، 20 ردیاب اسلحه با قاب در را وارد کرد ، هیچ یک از آنها در مناطق تماسی که بیشترین امنیت را داشته باشد ، قرار نداشتند. عقل سلیم این است که اگر بسته بندی شده در کاغذ باشد ، امکان پذیر نیست ، اما به عنوان یک اشتباه بزرگ توسط مقامات بیان شده است که تجهیزات قدیمی در فرودگاه در منطقه فرود قرار داده شده است. “

اگرچه پرونده 1971 ناموفق بود ، اما قربانیان پرونده آدم ربایی 1969 هنوز برنگشته اند. کره شمالی 39 مسافر از 50 مسافر YS11 را در سال 1970 به کشور خود بازگرداند. با این حال ، 11 نفر ، از جمله 7 مسافر و 4 خدمه ، بازگشت داده نشدند. کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در تاریخ 13 فوریه سال گذشته بیانیه ای صادر کرد و گفت: “کاملاً غیرقابل قبول است که خانواده ها 50 سال در بلاتکلیفی صبر کنند و هیچ گونه اطلاعاتی در مورد عزیزانشان نداشته باشند.”

این عطر است به فیس بوک بروید ما صفحه فیس بوک Hyang را باز کردیم. از آخرین اخبار مطلع شوید! (▶ میانبر)










[ad_2]