[오래 전 ‘이날’] در 27 ژانویه ، رتبه مدرسه “یک رتبه واضح” را نشان داد
[ad_1]
[오래 전 ‘이날’] در 27 ژانویه ، رتبه مدرسه “یک رتبه واضح” را نشان داد
اصلاح شده2021-01-27 00:09مروری بر زمان مقدمه
ورود2021-01-27 00:08
این بخشی است که گزارشات مربوط به Kyunghyang Shinmun در همان روز از سال 1961 تا 2011 هر 10 سال بررسی می شود. روزانه به روز کنید.

یک مانع پولی در یک کنفرانس مطبوعاتی مربوط به “نجات دبیرستان عمومی” ظاهر شد. عکس مطالب روزنامه کیونگ یانگ
■ تفاوت در درآمد والدین تفاوت در مدرسه است … مدارس رتبه بندی شده اند
چرا دستاوردهای علمی دبیرستان های خاص مانند دبیرستان های زبان های خارجی بالاتر از دبیرستان های عمومی است؟ آیا به این دلیل است که مدرسه یک برنامه آموزشی ویژه را معرفی کرده است؟ آیا دلیلش این است که معلمان به من خوب یاد داده اند؟ معلوم می شود که “درآمد بالای والدین” بزرگترین دلیل است.
ده سال پیش امروز (27 ژانویه 2011) ، کیونگ یانگ شینمون <“학교간 학업성취도 격차, 학교 아닌 부모소득 차이”>مقاله ای با عنوان وجود داشت. این مقاله از نتایج مطالعه طولی آموزش سئول که توسط موسسه توسعه صلاحیت های شغلی در کره به رهبری اداره آموزش کلانشهر سئول انجام شده است ، از 7887 دانش آموز از مدارس ابتدایی ، متوسطه و متوسطه 251 منطقه در سئول گزارش می دهد.
بر اساس نتایج این نظرسنجی ، متوسط درآمد ماهانه خانوار دانش آموزان در مدارس ویژه خاص مانند دبیرستان های زبان خارجی و علوم 7.27 میلیون درآمد کسب شده است ، در حالی که درآمد خانوار دانش آموزان دبیرستانی با عملکرد تحصیلی پایین 14/4000 است. محققان می گویند که “بیشترین تفاوت در مدرسه توسط عواملی خارج از مدرسه ، مانند درآمد والدین و سطح تحصیلات تعیین می شود” و “به ویژه با درآمد والدین رابطه نزدیک دارد.” این انتقاد وجود دارد که آموزش خصوصی گسترده است و مدارس به ترتیب برنامه درسی برگزار شده در اطراف کنکور رتبه بندی می کنند. دبیرستان های ویژه دانش آموزان ممتازی را به خود جذب می کردند ، در حالی که دبیرستان های عمومی باید به طور نسبی گسترش می یافتند.
در مدارس ابتدایی ، متوسط درآمد والدین مدارس عالی رتبه (30 درصد بالاتر ، براساس نمرات ریاضیات) 6344،000 درآمد ماهانه است ، در حالی که متوسط درآمد والدین مدارس سطح پایین (30٪ پایین) 4137000 است درآمد ماهانه در مورد مدارس متوسطه ، متوسط درآمد والدین از بهترین مدارس 644،000 درآمد کسب شده است ، در حالی که درآمد مدارس با رتبه پایین تر 3،846،000 درآمد است.
مطالعه شده است که تفاوت در پیشرفت تحصیلی با توجه به محیط خانواده هنگام رفتن به دانشگاه بارزتر می شود. مشخص شد که اختلاف در متوسط درآمد خانوار بین مدارس دبیرستان و دبیرستان از 2 میلیون و 207 هزار به دست آمده در دبستان به 2 میلیون و 598 هزار به دست آمده در دوره متوسطه و 3 میلیون و 166 هزار در دبیرستان افزایش یافته است.

تصویرگری مربوط به آموزش و پرورش. عکس روزنامه کیونگ یانگ
در نتیجه مطالعه ، بزرگترین عامل تفاوت مدارس ابتدایی ، متوسطه و متوسطه سطح تحصیلات و درآمد والدین بود و توضیحات حاکی از اهمیت 55٪ در مقطع ابتدایی ، 68٪ در متوسطه و 31٪ در دبیرستان بود. . اگر از 10٪ بیشتر شود ، زیاد محسوب می شود. از سوی دیگر ، عوامل مرتبط با فعالیتهای آموزشی انجام شده در مدرسه ، مانند راهنمایی برای کودکان محروم ، فعالیتهای بهبود کلاس و سطح نمرات ، فقط در سطح منفی 2-4٪ بود که تأثیر کمی بر اختلاف مدرسه داشت. .
محققان می گویند: “در نتیجه مطالعه ، زمینه اجتماعی و اقتصادی دانش آموزان و والدین عامل اصلی ایجاد شکاف بین مدارس و نه صلاحیت آموزشی مدرسه است. این همچنین بدان معنی است که مدارس قادر به جبران اختلاف آموزشی نیستند. “
ده سال بعد ، سیستم آموزشی فعلی با زمان دیگر متفاوت است. ارزیابی پیشرفت تحصیلی در سطح ملی در قالب امتحانات مربوط به اشغال ژاپن پس از بیان اینکه تعدادی مدرسه در این کشور وجود دارد ، لغو شد. مطابق با تصمیمی که دولت مون جائه این در نوامبر 2019 برای رتبه بندی دبیرستان ها و تقویت ظرفیت آموزشی دبیرستان های عمومی “مجاز به رتبه بندی دبیرستان ها” اعلام کرد ، دبیرستان های زبان خارجی و حوادث غیرمترقبه به عمومی تبدیل می شوند دبیرستان ها تا سال 2025
ما صفحه فیس بوک Hyang را باز کردیم. از آخرین اخبار مطلع شوید! (▶ رفتن به)
[ad_2]