[오래 전 ‘이날’] نیاکان واقعی KFX؟

[ad_1]

[오래 전 ‘이날’] نیاکان واقعی KFX؟

اصلاح شده2021-02-03 00:29مروری بر زمان مقدمه

ورود2021-02-03 00:00

این بخشی است که گزارشات مربوط به همان روز کیونگ یانگ شینمون را از سال 1961 تا 2011 هر 10 سال مشاهده می کنید. روزانه به روز کنید.

F16 ، برای اولین بار توسط شرکت هواپیمایی سامسونگ در کره مونتاژ و ساخته شده است.  عکس مطالب روزنامه کیونگ یانگ

F16 ، برای اولین بار توسط شرکت هواپیمایی سامسونگ در کره مونتاژ و ساخته شده است. عکس روزنامه کیونگ یانگ

■ 3 فوریه 1981 “توافق نامه برای ارتقا the فروش جدیدترین تجهیزات مانند F-16”
چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه حدود 80٪ نمونه اولیه جنگنده کره ای (KFX) مونتاژ شده و در نیمه اول سال جاری ارسال خواهد شد. از آنجا که فرم شبیه F-22 Raptor ایالات متحده است ، این جنگنده که گاهی اوقات آن را Raptor کوچک خارج از کشور نیز می نامند ، طبق برنامه آزاد می شود و موفق به پرواز می شود. این امکان وجود دارد اما کره از چه زمانی و با چه لحظه ای موفق به جمع آوری چنین فناوری شده است؟

40 سال پیش در این روز ، کیونهان شینمون گزارشی از جلسه وزیران دفاع کره و آمریکا که روز قبل در وزارت دفاع این کشور برگزار شد ، گزارش داد. در این جلسه راننده گفت: “ما نظراتی را برای ارتقا sales فروش جدیدترین تجهیزات نظامی مانند بمب افکن جنگنده F-16 و سطح مناسب پشتیبانی از وام آمریکا برای فروش خارجی برای طرح بهبود قدرت جمع آوری کرده ایم. ارتش RK. “این مقاله همچنین فروش بمب های جنگنده F-16 را ارائه می دهد و می گوید:” مدت طولانی است که به عنوان بخشی از طرح مدرن سازی تجهیزات نظامی تبلیغ می شود. “

F-16 یک جنگنده است که در سال 1975 (اولین پرواز در سال 1974) به عنوان بخشی از برنامه توسعه LWF آمریکایی (جنگنده سبک) ساخته شده است. ایالات متحده جنگنده F-15 ، مدرن ترین جنگنده آن زمان را در اختیار داشت ، اما به دلیل کاهش بسیار زیاد تسلیحات در آن زمان ، تهیه تعداد مورد نیاز F-15 دشوار بود. جنگنده های ارزان قیمت مورد نیاز بودند و F-16 متولد شد زیرا برای مقابله با جنگنده های سبک تحرک بالا مانند MIG-19 و MIG-21 به شوروی احتیاج داشت.

این هواپیما به عنوان یک جنگنده سطح پایین ساخته شده است که از هواپیمای پیشرفته F-15 پشتیبانی می کند ، اما در آن زمان یک هواپیمای با عملکرد بالا با آخرین فن آوری بود. FLY-BY-WIRE ، یک سیستم کنترل الکترونیکی غیر مکانیکی ، برای اولین بار معرفی شد و یک جنگنده چند منظوره بود که می توانست به عنوان یک جنگنده ، هواپیمای تهاجمی و بمب افکن خدمت کند. علاوه بر این ، اگرچه حدود نیمی از قیمت F-15 هزینه دارد ، اما قدرت مانور آن در حالت غیرمسلح آنقدر چابک است که بتواند از F-15 پیشی بگیرد ، و امکان قرار دادن جنگنده های سبک قدرتمند شوروی در خط دید را فراهم می کند.

کیونگ یانگ شینمون در 3 فوریه 1981

کیونگ یانگ شینمون در 3 فوریه 1981

به همین دلیل متحدان ایالات متحده در آن زمان به این جنگنده نگاه می کردند. در آن زمان ، اتحاد جماهیر شوروی جنگنده های جدیدی مانند MIG-21 و MIG-23 را به بلوک شرق یا کشورهای کمونیستی عرضه می کرد ، اما اداره آنها با F-5 یا F-4 دشوار بود. در کره هم همینطور بود. همانطور که در مقاله معرفی شد ، “مدتهاست که محبوب شده است”. معرفی F-16 قبلاً در 1977 تشویق شده بود ، قبل از اینکه تولید انبوه F-16 هنوز در دسترس باشد.

اما در آن زمان ، مخالفت با کنگره ایالات متحده به شکست انجامید. ایالات متحده گرچه جنگنده ای از کلاس پایین بود ، اما در آن زمان آخرین فن آوری را به F-16 ارائه داد ، محدود به متحدان اولویت دار خود. بعلاوه ، از ترس اینکه هواپیما به کشورهای کمونیست منتقل شود ، حاضر نبود آن را به کشورهای همسایه کشورهای کمونیست بدهد. در عوض ، ایالات متحده F-20 را که در آن زمان F-5 بهبود یافته بود ، به متحدان کوچک خود پیشنهاد داد و کره تقریبا F-20 را به جای F-16 معرفی کرد.

با این حال ، معرفی F-20 به دلیل مخالفت نیروی هوایی که از F-20 بعنوان نسخه بهبودیافته نمونه قدیمی ناراضی بود و سقوطی که هنگام پرواز آزمایشی F-20 1984 رخ داد ، لغو شد. کره 40 واحد از انواع 16C و D برای اولین بار در کره ارائه می شود.

بعداً ، در سال 1991 ، تولید داخلی F-16 از طریق تجارت KFP آغاز شد. علاوه بر این ، آن را KF-16 می نامند در مقایسه با معرفی مستقیم F-16 موجود است. حتی در آن زمان ، جنگنده ای غیر از F-16 تقریباً نمایندگی می شد. در زمان اجرای پروژه KFP ، نیروی هوایی یک جنگنده دو موتوره می خواست و در ابتدا یک F-18 به عنوان یک رقیب پذیرفته شد. با این حال ، مدل انتخاب شده به F-16 تغییر می یابد ، زیرا سازنده نگران است که بعداً قیمت افزایش یابد و بر این اساس ، حجم تولید به شدت کاهش یابد.

F-16 که از F-20 و F-18 پیشی گرفت و ارتباط خود را با کره برقرار کرد ، هنوز هم بیشتر هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی کره را به عنوان تعدادی از انواع هواپیما اشغال می کند. در سرتاسر جهان نیز همین امر وجود دارد. گفته می شود این هواپیما با فروش بیش از 4000 دستگاه در سراسر جهان ، پرفروش ترین هواپیمای جنگنده در تولید است. مدل های بهبود یافته ای مانند F-16V که اخیراً به تایوان فروخته شده اند نیز در حال تولید هستند. به همین دلیل یک شوخی وجود دارد که می گوید: “اگر یک بیگانه وارد شود ، جنگنده اصلی روی زمین F-16 خواهد بود.”

F-16 همچنین سلف مستقیم مربی پیشرفته T-50 کره ای و هواپیمای سبک حمله کره ای FA-50 است. این بدان دلیل است که هواپیما بر اساس F-16 و با کمک سازنده F-16 Lockheed Martin (جنرال دینامیک سابق) ساخته شده است.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، قالب KFX Unit 1 که در حال حاضر برای حمل و نقل آماده است ، شبیه F-22 است. ویژگی هایی مانند جنگنده های مخفیکاری که در آینده به آن ها اضافه خواهد شد ، مانند ماکت های داخلی تسلیحات ، در F-22 نیز اعمال خواهد شد. همچنین این درست است که مهارت های تولید و طراحی هواپیما در فرآیندی که منجر به تولید پروانه F-16 و توسعه T-50 می شود ، مبنای توسعه آن قرار گرفت.

از این نظر ، آیا سلف واقعی KFX نمی تواند F-16 باشد؟

این عطر است به فیس بوک بروید ما صفحه فیس بوک Hyang را باز کردیم. از آخرین اخبار مطلع شوید! (c میانبر)










[ad_2]