SKT قصد دارد اولین Dan Dam با هدایت داده را بسازد

[ad_1]

تهیه شده توسط SKT

تهیه شده توسط SKT

SK Telecom به همراه شرکت های داده در زمینه های مختلف مانند ارتباطات از راه دور ، کارت ها و وام ها ، “اتحاد داده” را تشکیل داده و اولین “سد داده خصوصی” در کره را بر این اساس می سازد.

SKT روز چهارم اعلام کرد که در اواسط ماه جاری با همکاری دارندگان داده در زمینه های مختلف مانند Shinhan Card ، اداره اعتبار کره (KCB) ، GS Retail و املاک و مستغلات 114 توافق نامه همکاری تجاری (MOU) برای همکاری داده امضا خواهد کرد.

سد داده به جمع آوری داده ها در یک مکان اشاره دارد ، شبیه به این که آب در یک سد محدود شده است. بر اساس این توافق نامه ، داده های مربوط به اطلاعات مستعار (اطلاعاتی که با حذف اطلاعات قابل شناسایی ، مانند نام و ایمیل شخص) قابل شناسایی نیستند ، در سد داده جمع می شوند.

اپراتورهای شرکت کننده انتظار دارند که سدهای داده خصوصی باعث ایجاد بازارهای جدید شوند. توضیح داده شده است که این فضایی خواهد بود که داده های بخشهای مختلف خصوصی مانند توزیع ، تولید ، حمل و نقل و اقامتگاهها جمع آوری و ترکیب می شوند ، در حالی که ارزش جدیدی را از طریق تجزیه و تحلیل و انتشار ایجاد می کنند.

این شرکت ها قصد دارند محصولات داده ای را همراه با اطلاعات مستعار و خدمات اشتراک بر اساس داده هایی معرفی کنند که به طور مستقیم به شرکت ها کمک می کند از اواخر مارس از طریق ساخت یک سد داده تصمیماتی مانند توسعه محصول یا پیش بینی تقاضا بر اساس روند بازار را بگیرند.

یک مقام SKT توضیح داد: “اگر Geovision ، یک برنامه تجزیه و تحلیل منطقه خرده فروشی که از داده های بزرگ SKT و اطلاعات مربوط به مصرف Shinhan Card در اطلاعات مستعار استفاده می کند ، ترکیب کنیم ، می توانیم یک زمینه محصول پیچیده تر از داده ها ایجاد کنیم.

به عنوان مثال ، ترکیب اطلاعات ترافیک ، مصرف و توزیع می تواند منجر به تجزیه و تحلیل تمایل مصرف کننده برای فروشگاه های بزرگ توسط صاحبان مارک های خودرو شود و شرکت ها از این امر برای انجام بازاریابی هدفمند موثر در هر کانال استفاده می کنند.

با شروع ساخت این سد داده های شخصی ، SKT اعلام کرد که می تواند از نزدیک با پروژه های داده ای به رهبری دولت همکاری کند و در آینده به داده های بزرگ AI و تحقیقات کمک کند. پیش بینی می شود این کار با ارائه اطلاعاتی در مورد مشخصات مصرف و سلیقه ساکنان اطراف و بازدید کنندگان از تجار در مسیر راه ، برای فعال کردن یک تجارت مبتنی بر داده برای صاحبان مشاغل کوچک و شرکت های نوپا مانند ارائه راهنماهای بازاریابی مفید باشد.

ژانگ هونگ سانگ ، رئیس شرکت تبلیغات و داده SKT ، گفت: “ما با ساخت” یک سد خصوصی داده “با همکاری شرکت های پیشرو داده کره ای ، فصل جدیدی را در صنعت داده محلی باز خواهیم کرد. SKT بعنوان یک شرکت عرشه بزرگ در حال پیشبرد معامله دیجیتال جدید است. من در مدیریت پیشگام خواهم شد. “



[ad_2]